
Por a është afatgjatë qëndrueshmëria dhe suksesi i Facebook nje dunk slam? Ju do të mendoni kështu, duke e konsideruar 900 milionë njerëz në planetin përdorin rrjetin social vlerë tani në gati $ 105.000.000.000.
Jo gjithkush mendon kështu.
Deacon Michael Telegraph thotë se ai ishte i varur dikur në Facebook, por tani mendon se përdoruesit e saj zor se kanë ndonjë gjë për të thënë mbi të krahasohet me Twitter, që ai e quan "magnetike" sepse "vazhdimisht shpërthen dhe qarkullon lajmin." Ai madje shkon aq larg për të thënë Facebook në pak vite do të "jetë aq i trishtuar dhe të vetmuar një qytet fantazmë si MySpace".
Unë nuk do të shkojë shumë që tani, por ai bën disa pikë të vlefshme. Shumë njerëz kanë rritur të lodhur nga Facebook dhe të bëjë preferojnë rrjete alternative sociale, të tilla si Google +.
Google padyshim është serioze në lidhje sociale dhe kjo nuk është sekret se Facebook kërkon më shumë nga reklamat e Google, por që do të dalë në krye?
Rivaliteti Social Networking
Po, Facebook ka një fillim të madh social qendrore në krahasim me Google, por Google + E përdoruesit priren të jenë egërsisht besnik, sepse, sinqerisht, kjo është një e madhe - megjithëse shumë të ndryshme - produkt.

Vetëm këtë mëngjes kam pasur një google + chat me një bloger nga India i cili, edhe pse ai përdor si Facebook dhe Google +, ishte vetëm në gjendje të arrijnë mua me këtë të fundit ku në sekonda ne ishin të paturit e një bisedë në lidhje me meritat e të dy rrjeteve sociale. Kontakti i tillë nuk do të kishte ndodhur në Facebook, sepse miqtë Facebook mi janë të gjithë në SHBA dhe shumica e tyre e dinë mua personalisht, që do të thotë unë mbaj chat im me aftësi të kufizuara, sepse unë nuk dua që njerëzit nuk e kam parë në 20 vitet e mesazheve mua çdo herë që unë kontrolloni lumë tim.
Eric Norstrom, një neurobiologist molekulare dhe qelizore, është një tjetër person me të cilin unë e kam lidhur përmes Google +.
Ja se si ai vend e vë atë:
"G + nuk është FB, Twitter, apo ndonjë gjë tjetër. Është + G. Është e madhe për grumbullimin përmbajtjes dhe bashkëpunim, përveç shërbimeve të ofruara nga aplikacionet tjera të mëdha sociale. Kjo nuk është populli Blegërin në një cep të rrugës. Është më shumë si ju ecni nëpër një rrugë dhe nuk shohim askënd, por pastaj ju shkoni në një ndërtesë dhe që ju të gjeni se atje është një parti në vazhdim e sipër. Jo vetëm se, kjo është një parti e mirë me njerëz interesante duke folur për gjërat që ju intereson dhe duke lënë jashtë gjërat që ju nuk e bëni. Zhurma më pak, sinjal më shumë. "
Ai është i drejtë në lidhje me Google + qenë një vend më të gjallë të rri. Ju nuk jeni gjasa për të parë mesazhet pakuptim - më përmbajnë fotografi, video ose lidhjet me përmbajtje të tjera interesante. Ky mëngjes dikush në një nga qarqet e mi ndarë një post nga Google Maps touting një hartë të NASA që tregon ku 20 Maj eklips mund të shihet. (Shih gjithashtu "google + vs Facebook: Shih se si ato krahasohen."
Shumë produkte Google janë një avantazh
Ndërsa ka sigurisht kishte disa shqetësime privacy kur Google tha se do të ndajnë të dhëna përdorues në të gjithë produktet e saj, ajo nuk mund të mohohet se kompania ka krijuar një përvojë të shkëlqyeshëm dhe të seamless për përdoruesit.
Në telefonin tim Android I use Vende, harta dhe navigacion, YouTube, Voice, Talk, Kalendari, Drive, Syze, dhe të luajë muzikë, dhe shumë nga këto sync Apps të re për integrimin në desktop.
Në thelb, Google ka një dritare shumë të madhe në atë që unë jam duke bërë, ku unë jam duke shkuar, atë që unë jam duke parë, dhe që unë jam duke folur për të. Dhe kjo dritare qëndron hapur për pjesën më të madhe çdo ditë unë jam online ose duke përdorur telefonin tim.
Ndërsa Facebook edhe garners dhëna nga mua kur unë jam në rrjetin e saj, unë nuk jam atje shumë shpesh, relativisht të folur.
Beteja mbi Reklamim

Rafe CNET-së Needlemanwrote një pjesë e madhe përmbledhur shumë mënyra Facebook dhe ndër trajektoret Google, veçanërisht kur është fjala për reklama. Dhe si ai vë në dukje, të dyja kompanitë kanë pikat e forta e tyre.
"Infuzion i parave publike do të inkurajojë IPO Facebook për të marrë në Google direkt në zonat ku është e qartë më i dobët - kryesisht reklamave, por edhe kërkim dhe mobile. Google do të mbrojë torfë saj, ndërsa në të njëjtën kohë sulmon Facebook në Sociale dhe shpresojmë se në shërbimet e identitetit), "shkruan ai.
Kjo pjesa e fundit - shërbimet e identitetit që ju lejojnë të nënshkruajë në një faqe interneti ose llogari duke përdorur Facebook kredencialet tuaja - është patjetër diçka Facebook ka një të mbajë të mirë në, dhe si pika Needleman jashtë, kjo është diçka që Google ka nevojë të merrni më të mirë në marketing.
Por, Google është nisur me celular. CEO Larry Page, në një letër për investitorët muajin e kaluar tha se kompania është "shohim një ndikim tepër pozitiv të ardhurave nga reklamat e lëvizshme, e cila u rrit me një normë të drejtuar prej mbi $ 2500000000 deri në tremujorin e tretë të vitit 2011 - dy herë e gjysmë më shumë se në të njëjtën pikë në vitin 2010. "
Mund Facebook kuptoj se si për të marrë disa të asaj byrek? Ajo kishte më mirë - përdoruesit e saj tani janë duke përdorur rrjetin social më shumë nga pajisjet e tyre mobil se nga Desktop tyre.
Nëse nuk ka, parashikim tmerrshme Michael dhjak në lidhje Facebook vetëm mund të bëhet realitet./kekompjuter
No comments:
Post a Comment