Thursday, May 17, 2012

GM do të ndalet Pagesa për reklama në Facebook - Sepse ata nuk funksionojnë


Vetëm disa ditë para Facebook ofertë shumë të pritur fillestar publik, një nga reklamuesit më të mëdha në SHBA ka vendosur për të ndaluar reklamat në platformën. General Motors do të ndalojë reklamat në Facebook për shkak se ajo ka vendosur që reklama të paguara në faqen e internetit janë, edhe, jo efektive, Wall Street Journal raporteve.Sipas Journal, GM ende ka në plan të përdorin Facebook si një platformë reklamuese - ajo do të promovuar produktet e saj në Facebook, dhe të vazhdojnë të ndërtojnë marrëdhënie shoqërore me klientët e saj nëpërmjet Facebook - ai thjesht nuk do të shfrytëzojë funksion paguar Facebook ads. Nëse reklamuesit e tjerë të Facebook janë duke i kushtuar vëmendje veprimeve të modifikuara gjenetikisht, atëherë kjo mund të jetë një çështje për rrjet social, i cili mbështetet pothuajse tërësisht në shitjet e reklamave për ta kthyer një fitim.
Natyrisht, vëren WSJ që GM vetëm shpenzuar rreth 10.000.000 $ vitin e kaluar në Facebook ads, e cila është një pjesë e vogël e shpenzimeve totale GM SHBA AD ($ 1800000000), si dhe një fraksion i vogël i Facebook të ardhurave totale 2011 (3700000000 $). Pra, nga tërhequr GM nuk mund të ndikojë në linjë Facebook fund të drejtpërdrejtë, por ajo ka ngritur pyetje - është reklamat Facebook ia vlen?GM nuk është vetëmJo ... me të vërtetë, sipas një studimi të sapo-publikuar nga WordStream Inc, një ofrues i search engine marketing software dhe shërbime. WordStream ka lëshuar hulumtim të ri që krahason vlerën e Facebook ads për Rrjetin Google Display, e cila është pjesë e Google që lejon kompanitë reklama vend në faqet e lidhura me Google, të tilla si YouTube dhe Gmail.Sipas hulumtimit të WordStream, ndërsa të dyja Facebook dhe Google kanë të madh "të arrijnë të mundshëm," mesatare klikoni-nëpërmjet norma për reklama Google është 10 herë mesatare klikoni-nëpërmjet norma për reklama Facebook-së. Me fjalë të tjera, reklama Google në thelb 10 herë më shumë efektive se Facebook ads janë në marrjen e njerëzve për të, mirë, klikoni.Artikujt WordStream se Google gjithashtu ofron dy herë më formate ad shumë si bën Facebook, duke përfshirë në-video reklama. Google ofron edhe reklama në celular lojë, ndërsa Facebook ende nuk mbështesin reklamat celular fare."Deri më tani, platformë Facebook reklamat nuk ka mbajtur ritëm me rritjen e shpërthyese të rrjetit të saj shoqëror, dhe kjo mbetet për t'u parë nëse CEO Mark Zuckerberg madje dëshiron të përqëndrohet në reklamat si një burim të të ardhurave," Found dhe CTO i WordStream Larry Kim tha në një deklaratë. "Në 2500 [Zuckerberg i] + letër fjalë për të aksionerëve të këtij muaji, ai përmendi reklamat vetëm një herë."Shopping për Miqtë vs Kerkim per blerje te veturaveThemelues Tech kompani dhe investitor Chris shënime Dixon, rreth në blogun e tij, se ndërsa Facebook ka "shumë hapësirë ​​për të synuar reklama në mënyrë më efikase", me sa duket duke shfrytëzuar të madhe të të dhënave të minave ajo është ulur mbi, reklama të punuar "në mënyrë dramatike më të mirë" kur njerëzit kanë qëllim të blerjes.Me fjalë të tjera, reklama Google punojnë vetëm pak më mirë, sepse Google është një motor kërkimi - njerëzit shpesh përdorin atë për të kërkuar për produkte dhe çmimet. Facebook, nga ana tjetër, është një rrjet social, dhe shumica e njerëzve nuk janë duke e përdorur atë në dyqan rreth për marrëveshje më të mirë.Kjo zbulesë - se Facebook ads nuk mund të punojnë, si dhe kemi menduar - mund të thotë me probleme për kompaninë poshtë rrugës. Pas të gjitha, pasi kompania shkon publiku do të ketë presion të vazhdueshëm për ... bërë më shumë para, dhe shumica e të ardhurave Facebook vjen nga reklamat. A do të reklamuesit të tjera të ndjekin hapat e GM-së?/Kekompjuter

No comments:

Post a Comment