Google thotë se Grafiku i ri i saj Njohja do të bëjë kërkimet më të lehtë, duke paraqitur me informacion menjëherë në vend që të klikoni përreth për të gjetur atë, por motivet gjiganti i kërkimit nuk janë krejtësisht altruist - ata janë fokusuar edhe në vijën e poshtme.
Grafiku Njohuri është i bazuar në atë që kompanitë e kërkimit quajnë "search kuptimor." Me kërkimin semantik, përpjekjet search engine për të menduar më shumë si një qenie njerëzore. Informacioni është prezantuar menjëherë, në mënyrë tipike në afërsi të lartë, një shërbim që Google ka dhënë për vite me rradhë. Për shembull, nëse ju kërkoni për "popullsinë Filadelfia, e" të drejtë ka në krye është përgjigjja juaj: 1,526,006 persona. Asnjë kërkim të nevojshme, që është kërkim semantik në veprim.
Grafiku Google Njohuri ndjek të njëjtën ide. Kërkoni për Marie Curie vë një kuti informacionet në krye të drejtë të ekranit tuaj në rezultatet. Këtu ju merrni një përshkrim të shkurtër të cilët ajo është, datën e lindjes dhe vdekjes, dhe të dhënat themelore për familjen e saj dhe rëndësinë e saj në histori. Një shumë e informacioneve përkatëse, pa pasur nevojë të klikoni një herë.

Por përse do të Google rrokulliset nga Grafi Knowledge, dhe pse është kjo gjë semantik kërkim kaq të rëndësishme për motorët e kërkimit si një e tërë?
Grafiku Njohuri është për mbajtjen e ju brenda mureve të Google. Të gjitha motorë kërkimi të lulëzojnë në reklamat, dhe më sytë tuaj të qëndrojë në motor kërkimi vetë, më shumë gjasa është që ju do të klikoni mbi një reklamë.Nëse ju klikoni off për një vend tjetër, mundësi të Google-it për të fituar para off vizitës suaj është e gjatë.
Search engines kanë një interes financiar në mbajtjen vëmendjen tuaj. Po, Grafiku Njohuri bën disa kërkime një tërësi shumë të shpejtë, por nuk duhet të mashtrohen - ajo është në lidhje me marrjen e parave vetëm aq sa ajo është e bërë jetën tuaj më të lehtë./kekompjuter
Post a Comment