Postimet e fundit :

Facebook profile kreative

Facebook profile kreative.


Manipulimi kreativ i pesë fotografive hyrëse në  profilet e Facebook u bë me të vërtet prirje interesante në rrjetin më të madhë social. Facebook si duket e ka qëlluar, kur tha se “pesë fotografitë flasin më shum për njeriun nga informacionet tjera”.
Më poshtë janë disa fotografi frymëzuese të profileve kreative ne Facebook. Këtë herë është për të ardhur keq pasi disa profile kreative janë private, dhe nuk mund ti shikon secili nëse nuk i keni shokë në facebook, por për këtë arsye kemi këtu disa fotografi, që do ti postoj më poshtë.
Nëse keni edhe ju ndonjë profil kreativ, do të ishte mir të ndani atë me ne, së paku me një fotografi.
Më poshtë do të postoj dhe një video mësim, autori i së cilës shpjegon mënyrën shum detajisht se si mund edhe ju të krijoni një profil kreativ, dhe të bukur.

VIDEO

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Ke kompjuter channel | Ke kompjuter Twitter
Copyright © 2013. - All Rights Reserved
Published by Kekompjuter