Postimet e fundit :

iPhone 5 me ekran më të madh


Sipas pohimeve të burimeve të firmave koreane që janë të afërta me kompaninë “Apple”, iPhone 5 i ri do të ketë ekran shumë më të madh, prej 11.6 centimetra, që i përgjigjet madhësisë së ekranit të rivalit të tij kryesor, telefonit kult të mençur Samsung Galaxy S2, ndërsa do të lansohet brenda kësaj vere.

Burimet koreane edhe më herët kanë qenë mjaft të besueshme kur bëhet fjalë për pamjen e mundshme dhe lansimin e produkteve të reja, ndërsa këto burime njëherësh merren me përpunimin dhe prodhimin e ekraneve dhe procesorëve për shumë kompani të teknologjisë së lartë, në mesin e të cilave edhe për “Apple”.

Deri më tani është paraqitur edhe disa versione të pamjes së mundshme të iPhone-t të ri, nga të cilat shumicës i pëlqeu versioni i disenjatorit, Federico Ciccarese. Por, se a do të ketë iPhone 5 ekran më të madh pritet të shihet së shpejti./zeri/kekompjuter/
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Ke kompjuter channel | Ke kompjuter Twitter
Copyright © 2013. - All Rights Reserved
Published by Kekompjuter