Postimet e fundit :

Si të lidheni Laptop/PC tek TV tuaj



Nëse keni shikuar video ose filma online në kompjuterin tuaj ndoshta ju keni menduar se si ju mund të shikoni ato video në TV tuaj, dhe besoni apo jo se është një gjë shumë e lehtë për të bërë dhe mënyra më e lehtë që të lidh laptopin tuaj në një TV është me një kabllo S-Video, çmimi varion nga 10 në 20 euro. Një S-Video kable duket si imazhin më poshtë:


s-video-cable.JPG


Ka dy lloje të porteve të video-s, një është 4-pin dhe tjetër është 7-pin, ju duhet të jeni të sigurt se çfarë lloji ka TV juaj, përndryshe ju mund të përfundoni me kabllo të gabuar, shikoni imazhin më poshtë.





Nëse ju keni një HDTV ju do të jetë më mirë të bleni një kabëll VGAajo do t'ju japënjë imazh shumë më mirë se një kabllo S-video, mirepo  kabllo S-video është shumë i lirë.Kabllo duhet të duket si ky imazhin më poshtë:



Pasi që të beni lidhjen me kabllo nderjmejt TV tuaj dhe kompjuterit atehere imazhi që shfaqet në kompjuter do te shfaqet dhe ne TV.

Shënim:
Këto
 dy metoda japën një ide se si të lidh laptopin ose PC  TV tuaj, nëse ju keni një metodë tjetër ose të dëshironi të merrni një procedurë më shumë detaje ju lutem postoj një koment për këtë blog. Faleminderit për vizitën.//kekompjuter
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Ke kompjuter channel | Ke kompjuter Twitter
Copyright © 2013. - All Rights Reserved
Published by Kekompjuter