Postimet e fundit :

Ndryshimet në mes të përdoruesve të PC-së dhe Mac-ut


image
Në një statistikë të përgatitur nga Hunch, që hulumtoi të dhënat e rreth 700,000 vizitorëve të uebfaqes së tyre në një ilustrim të thellë, tregohen gjërat që i dallojnë përdoruesit e kompjuterëve personalë (PC) dhe përdoruesit e Mac-ut.


Hunch erdhi me një ndërlidhje reciproke interesante në mes të parapëlqimeve të përdoruesve të plaftormave kompjuteristike.
A janë përdoruesit e PC-ve më entuziastë të kompjuerit (ang. geeks) dhe përdoruesit e Mac-ëve janë hipikë në stereotipe? Pothuajse. Përdoruesit e Mac-ut janë më të edukuar, marrin më shumë humus, e pëlqejnë artin modern më shumë se atë impresionist dhe janë 21% më të ngjashëm se dy përdorues të ndryshëm të PC-ve.
Shikojeni statistikën më poshtë me të dhëna të hollësishme. Natyrisht se ka përjashtime për çdo rast. Hapeni fotografinë e mëposhtme në një tab/dritare të ri/re për t'i parë më në hollësi krahasimet
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Ke kompjuter channel | Ke kompjuter Twitter
Copyright © 2013. - All Rights Reserved
Published by Kekompjuter