Postimet e fundit :

Ridizajnohet Google+


Rrjeti shoqëror Google+ është bërë me ridizajnim të madh të interfejsit, i cili kategoritë me rrathë, fotografi dhe gjëra të ngjashme nga shiriti i vogël në krye të ekranit i kalon në shirin e madh vertikal. 
Paraqitja e posteve po ashtu është më e pastër dhe më e lexueshme dhe më shikueshme, për shkak të ndarjes më të lehtë të videove dhe fotografive.

Përveç këtyre, në dispozicion do të keni edhe seksionin “Explore” ku do të mund të shikoni disa nga trendet në botë, ndërsa edhe faqja me profil do të përmirësohet me qëllim të paraqitjes së fotografive më të mëdha. Shfrytëzuesit këto ndryshime do t’i shohin shkallë-shkallë, gjatë ditëve në vazhdim./koha/kekompjuter
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Ke kompjuter channel | Ke kompjuter Twitter
Copyright © 2013. - All Rights Reserved
Published by Kekompjuter